LG'den: Yıkama Tüneli

Bu uygulama sonucunda,  Güney Afrika liglerinden Rugby maçlarında sadece taraftarlardan ziyade uluslararası çok geniş bir kitleye de ulaştı. LG çamaşır makinesi satışlarında %300 gibi önemli ölçüde büyük bir artış görüldü.



Devre arasında oyuncular içeriye kirli olarak girdiler ve çıkarken üzerlerini değiştirip temiz elbiseler ile sahaya döndüler. Bu kadar çok elbisenin(11 kg'a kadar yıkama kapasitesi) kısa bir sürede temizleyebildiği mesajını verdi.

Uygulama her ne kadar yaratıcı ve etkili olsa da ulaşılan hedef kitle konusunda biraz daha kafa yorulması gerekiyor. Futbol=Erkek olduğunu herkes biliyor. Futbol öyle bir spor çeşidi ki renklerinden taraftarına kadar her şey erkek kokuyor. Böyle bir ilgi alanı için bu reklamın, mesajını potansiyel müşteriye ne kadar ulaştırabileceği tartışılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder