Türkiye'nin lider iletişim şirketi Turkcell, “paylaşma”
kavramına sahip olmak istedi. Bu yüzden 'Daha fazla hayat' sloganı yerine 'Hayat paylaşınca güzel' sloganını kullanmaya başladı ve bu insanlar tarafından
konuşulmaya başlandı. Turkcell bu sloganını alışılmadık bir ortamda kullanarak
sürpriz yarattı.
'Captcha' bir doğrulama sistemi. Web sitelerine yapılan
girişin, insan olup olmadığının belirlenmesi için kullanılan bir sistem. Bir
web sitesinde bir şey için kayıt yaparken bunların istenen kutucuğa yazılması
istenir. Genellikle rastgele harfler veya
sayılardır. Herhangi biri de olabilir. Turkcell bunun için yeni sloganını
Türkiye'deki iki büyük paylaşım sitesi üzerinde kullandı: blogcu.com ve
fizy.com. Kullanıcılar kayıt sırasında sayfa yenilendiğinde her zaman, sürecin
bir parçası olarak sloganı tamamlıyor.
Reklamveren: Turkcell
Marka: Turkcell
Ajans: Mindshare
Ülke: Türkiye
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder