Turkcell - Captchas Attention


Türkiye'nin lider iletişim şirketi Turkcell, “paylaşma” kavramına sahip olmak istedi. Bu yüzden 'Daha fazla hayat' sloganı yerine 'Hayat paylaşınca güzel' sloganını kullanmaya başladı ve bu insanlar tarafından konuşulmaya başlandı. Turkcell bu sloganını alışılmadık bir ortamda kullanarak sürpriz yarattı.


'Captcha' bir doğrulama sistemi. Web sitelerine yapılan girişin, insan olup olmadığının belirlenmesi için kullanılan bir sistem. Bir web sitesinde bir şey için kayıt yaparken bunların istenen kutucuğa yazılması istenir.  Genellikle rastgele harfler veya sayılardır. Herhangi biri de olabilir. Turkcell bunun için yeni sloganını Türkiye'deki iki büyük paylaşım sitesi üzerinde kullandı: blogcu.com ve fizy.com. Kullanıcılar kayıt sırasında sayfa yenilendiğinde her zaman, sürecin bir parçası olarak sloganı tamamlıyor.


Reklamveren: Turkcell
Marka: Turkcell
Ajans: Mindshare
Ülke: Türkiye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder