Folliderm için yapılmış bir asansör uygulaması. Yaratıcı mecra kullanımı reklamı etkili kılmış. Asansöre binmeden önce saçlarına bakan tedirgin bir adam görüyoruz. Kapı tamamen açıldığında adamın kel haliyle karşılaşıyoruz. Bu gibi reklamlarda yaratıcılığın yanında dikkat edilmesi gereken bir konu da "korku" öğesi. "Scared of losing your hair?" Korku çekiciliğinin birisini ikna etmede ne kadar güçlü olduğunu zaten propagandalardan biliyoruz. Korkular genellikle bilinçaltımızda kalır. Daha sonra bizi harekete geçiren bir etken olarak karşımıza çıkar. Reklamda bu çekicilik öğesi başarıyla kullanılmış. Süper!
Reklamveren: Folliderm
Reklam Ajansı: Sorento Healthcare Communications, Mumbai, Hindistan
Reklam Ajansı: Sorento Healthcare Communications, Mumbai, Hindistan
Yaratıcı Yönetmen: Rajesh Rai
Yaratıcı Grup Başkanı – Art: Dinesh Ghosalkar
Yaratıcı Grup Başkanı – Copy: Sarvesh Raikar
Görseller: Sabin Antony, Amruta Karandikar

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder