Online Alışverişte Kadınlar ve Erkekler Nasıl Farklılaşıyor?


Paymentsense tarafından hazırlanan, kadınların ve erkeklerin online satın alma davranışlarını ortaya koyan infografiğe göre;
  • Kadınların %14′ü gelen e-mail’den alışveriş yaparken erkeklerin sadece %8′i yapmış.
  • Kadınlar bir ürünü direkt aramak yerine o ürünü markası ile arıyorlar.
  • Kadınlar bir e-ticaret sitesinden alışveriş yaparken 14 dakikasını harcarken erkekler 10 dakika harcıyorlar.
  • Amazon’daki yorumların %70′i erkeklerden. Bu da erkeklerin ürün aldıktan sonra daha fazla yorum yapmaya meyilli olduklarını gösteriyor.
  • Erkekler internetten kadınlara göre daha pahalı şeyler alıyorlar.
  • Kadınlar, erkeklere göre daha fazla fırsat ve indirim peşindeler.
  • Kadınlar, erkeklere göre daha fazla kupon kullanıyorlar. Groupon’un müşterilerinin %62′si kadın.
  • Erkekler bilgisayar satın alırken buna karşılık kadınlar çoğunlukla kitap alıyor.
  • Kadınlar erkeklere göre telefonlarına %40 daha fazla uygulama indirirken, uygulamalara %200 daha fazla para ödüyorlar.
  • Erkeklerin %62′si bir ürün seçerken, sosyal medyayı kullanarak karşılaştırma yapıyorlar.
Daha fazlası için infografiği inceleyebilirsiniz:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder